SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje
Kandydata na stanowisko
Specjalista ds. księgowości
nr naboru N/23/37
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz –Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki Oddział PREDOM; ul. Krakowiaków 53, 02-255 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wystawianie oraz dekretacja i księgowanie faktur dotyczących sprzedaży usług oddziału PREDOM
- Prowadzenie ewidencji kasowej oraz obsługa kasy gotówkowej oddziału
- Wprowadzanie oraz dekretacja wyciągów bankowych
- Dekretowanie i księgowanie sprzedaży wyrobów gotowych
- Uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic
- Windykacja należności, współpraca z komórkami wewnętrznymi oraz kancelarią prawną w zakresie egzekucji przeterminowanych należności
- Potwierdzanie sald należności z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic
- Uzgadnianie oraz ewidencja księgowa kompensat wzajemnych z kontrahentami
- Obsługa rozliczeniowa najmu powierzchni w oparciu o zawarte umowy
- Wysyłka oraz uzgodnienia dot. faktur elektronicznych za należności
- Współpraca z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi firmy, tj. kierownikami komórek, nabywcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp. w obszarze przychodów oddziału
- Przechowywanie oraz archiwizacja dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych
- Rozliczanie faktur eksportu oraz wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe
- Znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych
- Znajomość MS Office (przede wszystkim MS Excel)
- Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie.
- Mile widziana znajomość obszaru kadrowo/płacowego
Wymagane dokumenty:
- CV
Kandydatom oferujemy:
- Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
- Pracę w przyjaznej atmosferze
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 7 czerwca 2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
data publikacji: 24.05.2023