SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko Główny specjalista ds. komercjalizacji i inwestycji (Ekspert)
w pionie wsparcia
nr naboru N/N2/38/2021
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 100%
Miejsce pracy:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Aleja Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie procesów komercjalizacji pośredniej i bezpośredniej;
- Identyfikacja, ocena i analiza potencjału komercjalizacyjnego rozwiązań technologicznych;
- Analiza rynku i konkurencji wspierająca decyzje inwestycyjne;
- Współuczestniczenie w realizowaniu działań ukierunkowanych na wzrost przychodów z komercjalizacji opracowywanych technologii;
- Przygotowywanie biznesplanów i modeli finansowych oraz weryfikacja ryzyk projektów inwestycyjnych;
- Przygotowywanie dokumentów decyzyjnych i prezentacji do użytku wewnętrznego i zewnętrznego;
- Zdobywanie wiedzy o technologiach w celu lepszego zrozumienia czynników sukcesu dla najlepszych firm technologicznych;
- Weryfikacja oraz opracowywanie budżetów i modeli finansowych projektów badawczych i badawczo – rozwojowych finansowanych z funduszy krajowych i międzynarodowych (zgodnie z dokumentacja konkursową);
- Sporządzanie analiz rynkowych, konkurencji i potencjału rynkowego dla rozwiązań technologicznych wspierających decyzje inwestycyjne;
- Przygotowywanie bieżącej dokumentacji projektowej, raportów, zestawień, wycen, analiz oraz sprawozdań z realizacji prac komercjalizacyjnych;
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami odpowiedzialnymi za zarządzanie i wdrażanie projektów B+R, firmami partnerskimi i innymi jednostkami badawczymi;
- Codzienna współpraca i wymiana pomysłów z pracownikami pionu badawczego;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe magisterskie: finanse/ bankowość/ ekonomia/ metody ilościowe oraz 3-letnie doświadczenie zawodowe;
- Doświadczenie w pracy w funduszu inwestycyjnym PE/VC lub/ i praktyczne doświadczenie w doradztwie strategicznym, bankowości inwestycyjnej, PE/VC lub operacyjne w firmie typu start-up;
- Dobre rozumienie modeli przychodowych i biznesowych oraz powiązanych struktur kosztowych;
- Doświadczenie w przygotowywaniu budżetów i wniosków aplikacyjnych dla projektów finansowanych z funduszy krajowych lub zagranicznych;
- Znajomość zasad i wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych przez NCBiR, PARP, ABM, KE;
- Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office (Excel, PowerPoint, Word);
- Umiejętność przygotowywania prezentacji biznesowych;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Umiejętność optymalnego planowania i organizowania własnej pracy;
- Umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania;
- Znajomość mechanizmów i sposobów komercjalizacji pośredniej i bezpośredniej
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnianie wymagań i zdolność do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu,
Kandydatom oferujemy:
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- zatrudnienie na umowę o pracę od zaraz,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej na adres praca@imif.lukasiewicz.gov.pl w tytule wpisując numer naboru N/N2/38/2021 do dnia 21.05.2021 r.
Do dokumentów prosimy dołączyć podpisaną Klauzulę informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Ł-IMiF oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 22.04.2021 r.