SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI poszukuje Kandydata na stanowisko: SPECJALISTY ds. obsługi kancelaryjnej nr naboru
N/N1/87/2021
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 2
Wymiar etatu: 100%
Miejsce pracy:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Aleja Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą Kancelarii Instytutu (w Dziale Organizacja) zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym w szczególności:
– przygotowanie i obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, listów, paczek pocztowych;
– nadzór nad obiegiem dokumentów;
– ewidencja korespondencji w systemie;
– rozdzielanie korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;
– gromadzenie, przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów, odpowiednia ich klasyfikacja i opis (m.in. ewidencja/dekretowanie faktur w systemie).
– współpraca w prowadzeniu archiwum dokumentacji Instytutu zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i archiwalną, a w szczególności:
– współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum;
– przejmowanie uporządkowanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu;
– przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;
– udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej osobom upoważnionym;
– inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu;
-archiwizacja dokumentacji Działu Organizacja;
- prowadzenie wymaganej przepisami prawa ewidencji obrotu towarami podwójnego zastosowania o znaczeniu strategicznym;
– realizacja pieczęci służbowych;
– organizowanie usług i zakupów na potrzeby Działu Organizacja;
– zastępowanie w trakcie nieobecności pracownika Sekretariatu Dyrektora (w Dziale Organizacja);
– wykonywane innych bieżących prac dla potrzeb Działu Organizacja;
– inicjowanie, opiniowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających wzrost efektywności działania komórki organizacyjnej.
Wymagania:
- wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenia średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- ukończony kurs kancelaryjno–archiwalny pierwszego stopnia;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- samodzielność i kreatywność;
- umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole;
mile widziane
- doświadczenie w pracy w kancelarii i/lub archiwum;
- wykształcenie wyższe.
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnianie wymagań i zdolność do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu o naborze,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienie, kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze.
Kandydatom oferujemy:
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej na adres mailowy praca@imif.lukasiewicz.gov.pl w tytule wpisując numer naboru N/N1/87/2021 do dnia 28.09.2021 r. do godziny 15:00.
APLIKUJ
Do dokumentów prosimy dołączyć podpisaną Klauzulę informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Ł-IMiF oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 13 września 2021r.