SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI poszukuje Kandydata na stanowisko MŁODSZY SPECJALISTA ds. obsługi kancelaryjnej w Dziale ORGANIZACJA
nr naboru N/22/10
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Dział Organizacja
Aleja Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą Kancelarii Instytutu (w Dziale Organizacja) zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym w szczególności:
- przygotowanie i obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, listów, paczek pocztowych;
- nadzór nad obiegiem dokumentów;
- ewidencja korespondencji w systemie;
- rozdzielanie korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;
- gromadzenie, przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów, odpowiednia ich klasyfikacja i opis (m.in. ewidencja/dekretowanie faktur w systemie).
- współpraca w prowadzeniu archiwum dokumentacji Instytutu zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
- prowadzenie wymaganej przepisami prawa ewidencji obrotu towarami podwójnego zastosowania o znaczeniu strategicznym;
- realizacja pieczęci służbowych;
- ewidencjonowanie podróży służbowych pracowników Instytutu;
- organizowanie usług i zakupów na potrzeby Działu Organizacja;
- zastępowanie w trakcie nieobecności pracownika Sekretariatu Dyrektora (w Dziale Organizacja);
- wykonywane innych bieżących prac dla potrzeb Działu Organizacja;
- inicjowanie, opiniowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających wzrost efektywności działania komórki organizacyjnej.
Wymagania:
- wykształcenie średnie albo wykształcenie średnie branżowe;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- samodzielność i kreatywność;
- umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole;
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w kancelarii i/lub archiwum;
- ukończony kurs kancelaryjno–archiwalny;
- wykształcenie wyższe.
Wymagane dokumenty:
CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu
Kandydatom oferujemy:
- zatrudnienie na stanowisku młodszego specjalisty
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link
do dnia 8 marca 2022r.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 23 luty 2022 r.