SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko Specjalista ds. infrastruktury
nr naboru N/22/40
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Dział Infrastruktury
ul. Wólczyńska 133, 01-919 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw administracyjnych działu infrastruktury dla jednej z lokalizacji Instytutu w Warszawie,
- Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi w ramach prac związanych z utrzymaniem infrastruktury technicznej i budynków, w tym w ramach prowadzonych inwestycji, remontów i przeglądów urządzeń i instalacji
- Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów i konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji,
- Uczestniczenie w Komisjach instytutu (przetargowej, odbiorów technicznych, itp.),
- Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury,
- Prowadzenie Książek obiektów budowlanych,
- Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii,
- Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Instytutu,
- Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej budynków,
- Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów i inwestycji budowlanych i aparaturowych,
- Utrzymywanie bieżących kontaktów w ramach prowadzonych serwisów, przeglądów , napraw i inwestycji z przedstawicielami Grup Badawczych Instytutu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2 -letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2 – letnie doświadczenie zawodowe.
- Znajomość przepisów prawa budowlanego i przepisów związanych
- Doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych i remontowych
- Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce
- Umiejętność sporządzania SWZ (specyfikacji warunków zamówienia)
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu
Kandydatom oferujemy:
- zatrudnienie na stanowisku specjalisty,
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej do dnia 22.06.2022 r.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 03.06.2022