Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nabór nr: N/22/43

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko
Lider Obszaru – Project Manager projektu inwestycyjnego
nr naboru N/22/43

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z zespołem projektowym wraz z koordynacją jego działań,
  • zarządzanie procesem projektowym,
  • kontrolowanie całego projektu i podejmowanie działań umożliwiających płynny postęp inwestycji,
  • utrzymywanie relacji ze sponsorem projektu i interesariuszami,
  • prowadzenie harmonogramu projektu – bieżące raportowanie zmian w harmonogramie,
  • zarządzanie ryzykiem wiążącymi się z rozwiązaniami projektowymi, procedurami administracyjnymi i kolejnymi etapami przedsięwzięcia,
  • koordynowanie technicznej dokumentacji projektowej ze strony podmiotów zaangażowanych w realizację projektu,
  • ustalenie zakresów i koordynacja dostaw dla poszczególnych zadań inwestycyjnych,
  • monitorowanie koncepcji projektu architektonicznego,
  • przygotowanie i przeprowadzenie, w koordynacji z działem zamówień publicznych lub podmiotami zewnętrznymi, przetargów i konkursów ofert,
  • koordynacja czynności związanych z przygotowaniem terenu budowy i przekazanie go do Generalnego Wykonawcy Inwestycji wraz z kompletem niezbędnej dokumentacji,
  • przygotowanie budżetu poszczególnych zadań inwestycyjnych związanych z realizacją projektu,
  • bieżąca kontrola budżetu inwestycji wraz z bieżącym raportowanie zmian,
  • nadzór nad całością realizacją Projektu,
  • udział w naradach roboczych jako przedstawiciel Inwestora,
  • zarządzanie zmianami inwestorskimi w zakresie projektowym, wykonawczym oraz kosztowym,
  • zatwierdzanie dokumentów księgowych związanych z realizacją Projektu oraz przekazywanie Inwestorowi informacji dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe na kolejne miesiące realizacji inwestycji,
  • dokonanie w imieniu Inwestora czynności odbioru końcowego inwestycji wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej,
  • występowanie w imieniu inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw,
  • rozliczenie końcowe inwestycji,
  • przestrzeganie priorytetów strategii inwestycyjnej inwestora dotyczącej możliwie najlepszego stosunku funkcjonalności do ceny rozwiązań projektowych,
  • wdrożenie standardów, narzędzi oraz planu komunikacji,
  • raportowanie i prezentowanie postępu projektu, przygotowywanie sprawozdań,
  • nadzór nad dokumentacją projektu,
  • archiwizacja korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich inwestorowi w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji,
  • dokumentowanie lessons learned z projektu

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (techniczne, w zakresie zarządzania projektami lub zarządzania),
  • doświadczenie (min 10 letnie) po stronie Zamawiającego jako PM w prowadzeniu dużych projektów inwestycyjnych zarówno dla biznesu, jak i nauki, w szczególności w budowaniu infrastruktury laboratoryjnej,
  • znajomość procesu inwestycyjnego, procesu pozyskiwania decyzji administracyjnych i środowiskowych, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, realizacji prac przedprojektowych, projektowych i robót budowlanych – znajomość powiązań pomiędzy poszczególnymi procesami oraz szacunkowymi czasami trwania poszczególnych etapów prac,
  • doświadczenie we współpracy z naukowcami
  • zdolności przywódcze,
  • umiejętności techniczne – posługiwanie się narzędziami i metodami związanymi z zarządzaniem projektami,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność współpracy,
  • doskonała organizacja pracy,
  • znajomość języka angielskiego minimum na poziomie C1,
  • umiejętność prowadzenia projektów według metodologii PRINCE 2 potwierdzona certyfikatem,
  • znajomość programów technicznych typu CAD, MS Project

Wymagane dokumenty:

  • CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu


Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie na stanowisku specjalisty,
  • pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 08 lipca 2022 r.

APLIKUJ

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

data publikacji: 24.06.2022

Sygnatura wpisu:
Wprowadził: IMiF
Data publikacji: 24 czerwca 2022, 14:19
Ostatnio zmodyfikowany 28 czerwca 2022, 11:56
Zmodyfikowany przez: IMiF
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset