SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko
Lider Obszaru – Project Manager projektu inwestycyjnego
nr naboru N/22/43
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Współpraca z zespołem projektowym wraz z koordynacją jego działań,
- zarządzanie procesem projektowym,
- kontrolowanie całego projektu i podejmowanie działań umożliwiających płynny postęp inwestycji,
- utrzymywanie relacji ze sponsorem projektu i interesariuszami,
- prowadzenie harmonogramu projektu – bieżące raportowanie zmian w harmonogramie,
- zarządzanie ryzykiem wiążącymi się z rozwiązaniami projektowymi, procedurami administracyjnymi i kolejnymi etapami przedsięwzięcia,
- koordynowanie technicznej dokumentacji projektowej ze strony podmiotów zaangażowanych w realizację projektu,
- ustalenie zakresów i koordynacja dostaw dla poszczególnych zadań inwestycyjnych,
- monitorowanie koncepcji projektu architektonicznego,
- przygotowanie i przeprowadzenie, w koordynacji z działem zamówień publicznych lub podmiotami zewnętrznymi, przetargów i konkursów ofert,
- koordynacja czynności związanych z przygotowaniem terenu budowy i przekazanie go do Generalnego Wykonawcy Inwestycji wraz z kompletem niezbędnej dokumentacji,
- przygotowanie budżetu poszczególnych zadań inwestycyjnych związanych z realizacją projektu,
- bieżąca kontrola budżetu inwestycji wraz z bieżącym raportowanie zmian,
- nadzór nad całością realizacją Projektu,
- udział w naradach roboczych jako przedstawiciel Inwestora,
- zarządzanie zmianami inwestorskimi w zakresie projektowym, wykonawczym oraz kosztowym,
- zatwierdzanie dokumentów księgowych związanych z realizacją Projektu oraz przekazywanie Inwestorowi informacji dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe na kolejne miesiące realizacji inwestycji,
- dokonanie w imieniu Inwestora czynności odbioru końcowego inwestycji wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej,
- występowanie w imieniu inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw,
- rozliczenie końcowe inwestycji,
- przestrzeganie priorytetów strategii inwestycyjnej inwestora dotyczącej możliwie najlepszego stosunku funkcjonalności do ceny rozwiązań projektowych,
- wdrożenie standardów, narzędzi oraz planu komunikacji,
- raportowanie i prezentowanie postępu projektu, przygotowywanie sprawozdań,
- nadzór nad dokumentacją projektu,
- archiwizacja korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich inwestorowi w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji,
- dokumentowanie lessons learned z projektu
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (techniczne, w zakresie zarządzania projektami lub zarządzania),
- doświadczenie (min 10 letnie) po stronie Zamawiającego jako PM w prowadzeniu dużych projektów inwestycyjnych zarówno dla biznesu, jak i nauki, w szczególności w budowaniu infrastruktury laboratoryjnej,
- znajomość procesu inwestycyjnego, procesu pozyskiwania decyzji administracyjnych i środowiskowych, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, realizacji prac przedprojektowych, projektowych i robót budowlanych – znajomość powiązań pomiędzy poszczególnymi procesami oraz szacunkowymi czasami trwania poszczególnych etapów prac,
- doświadczenie we współpracy z naukowcami
- zdolności przywódcze,
- umiejętności techniczne – posługiwanie się narzędziami i metodami związanymi z zarządzaniem projektami,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- umiejętność współpracy,
- doskonała organizacja pracy,
- znajomość języka angielskiego minimum na poziomie C1,
- umiejętność prowadzenia projektów według metodologii PRINCE 2 potwierdzona certyfikatem,
- znajomość programów technicznych typu CAD, MS Project
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu
Kandydatom oferujemy:
- zatrudnienie na stanowisku specjalisty,
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 08 lipca 2022 r.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 24.06.2022