Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru N/22/50

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko
Specjalista ds. infrastruktury
nr naboru N/22/50

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 2
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury.
  2. Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi w ramach prac związanych z infrastrukturą budynków, w tym w ramach prowadzonych inwestycji, remontów , konserwacji i przeglądów,
  3. Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów, konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją oraz wymaganej w tym zakresie dokumentacji,
  4. Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury,
  5. Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii.
  6. Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu,
  7. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji technicznej,
  8. Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów i inwestycji,
  9. Nadzór nad wykonywaniem napraw i konserwacji instalacji i urządzeń technologicznych,
  10. Prowadzenie i nadzór nad wykonywaniem przeglądów, napraw i konserwacji infrastruktury technicznej budynków.
  11. Koordynacja, prowadzenie inwestycji budowlanych w zakresie administracyjnym,
  12. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie działalności Działu,
  13. Prowadzenie Książek Obiektów budowlanych ( KOB) wraz z dokonywaniem wpisów
  14. Prowadzenie dokumentacji w zakresie podatków od nieruchomości oraz sporządzanie rozliczeń,
  15. Prowadzenie dokumentacji i dokonywanie wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO),
  16. Prowadzenie archiwizacji dokumentacji umów z najemcami,
  17. Rozliczanie zleceń prowadzonych przez dział.

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe.
  2. Znajomość przepisów prawa budowlanego.
  3. Doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych i remontowych.
  4. Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce.
  5. Umiejętność pracy w zespole, zarządzania procesami i pracą podwykonawców.
  6. Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office.
  7. Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.

Wymagane dokumenty:

  • CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu


Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie na stanowisku specjalisty
  • pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 31 sierpnia 2022 r.

APLIKUJ

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

data publikacji: 16.08.2022

Sygnatura wpisu:
Wprowadził:
Data publikacji: 16 sierpnia 2022, 12:16
Ostatnio zmodyfikowany 16 sierpnia 2022, 12:16
Zmodyfikowany przez:
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset