SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko
Specjalista ds. infrastruktury
nr naboru N/22/50
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 2
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury.
- Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi w ramach prac związanych z infrastrukturą budynków, w tym w ramach prowadzonych inwestycji, remontów , konserwacji i przeglądów,
- Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów, konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją oraz wymaganej w tym zakresie dokumentacji,
- Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury,
- Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii.
- Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu,
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji technicznej,
- Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów i inwestycji,
- Nadzór nad wykonywaniem napraw i konserwacji instalacji i urządzeń technologicznych,
- Prowadzenie i nadzór nad wykonywaniem przeglądów, napraw i konserwacji infrastruktury technicznej budynków.
- Koordynacja, prowadzenie inwestycji budowlanych w zakresie administracyjnym,
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie działalności Działu,
- Prowadzenie Książek Obiektów budowlanych ( KOB) wraz z dokonywaniem wpisów
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie podatków od nieruchomości oraz sporządzanie rozliczeń,
- Prowadzenie dokumentacji i dokonywanie wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów (CRO),
- Prowadzenie archiwizacji dokumentacji umów z najemcami,
- Rozliczanie zleceń prowadzonych przez dział.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe.
- Znajomość przepisów prawa budowlanego.
- Doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych i remontowych.
- Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce.
- Umiejętność pracy w zespole, zarządzania procesami i pracą podwykonawców.
- Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office.
- Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu
Kandydatom oferujemy:
- zatrudnienie na stanowisku specjalisty
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 31 sierpnia 2022 r.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 16.08.2022