Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

nr naboru N/22/56

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko
Starszy specjalista – Koordynator ds. infrastruktury
nr naboru N/22/56

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Piaseczno
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie dokumentacji i realizacja zadań związanych z obsługą infrastruktury pomieszczeń i budynków Instytutu w Piasecznie oraz współpraca z jednostkami zewnętrznymi   w tym zakresie, w tym również w ramach prowadzonych inwestycji budowlanych , remontów,  oraz napraw i  przeglądów instalacji i urządzeń,
  2. Sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań i planów,
  3. Prowadzenie rozliczania czynników energetycznych (min. zużycia energii, wody, ścieków, gazów, c.o. itp.), oraz rozliczania innych kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury  ( min. koszty ochrony, sprzątania, telefonów itp.) i współpraca z dostawcami mediów energetycznych,
  4. Prowadzenie zapisów związanych z książkami obiektów budowlanych oraz nadzór nad dokumentacją z tym związaną,
  5. Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie działalności Działu w tym min. rozliczanie czasu pracy, wystawianie wniosków zakupowych  i usługowych  itp.,
  6. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego,
  7. Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie działalności Działu,
  8. Obsługa platformy „help desk” w zakresie wprowadzania wpisów o awariach i serwisach oraz monitorowanie postępu wykonywania prac i ich rozliczania,
  9. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami,
  10. Przygotowywanie SWZ ( specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury
  11. Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z prowadzonymi inwestycjami,
  12. Udział w Komisjach Instytutu w zakresie działalności Działu
  13. współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia nadzoru nad instalacjami i urządzeniami (min. UDT, CRO, PSP, PINB, itp.)
  14. Nadzór nad pracownikami Działu Infrastruktury zatrudnionymi w Instytucie przy ul. Okulickiego 5E w Piasecznie, w zakresie min. przydzielania prac, rozliczania, planowania,
  15. Opracowywanie planów przeglądów infrastruktury i koordynacja nad ich wykonywaniem.

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe i roczne doświadczenie zawodowe.
  2. Znajomość przepisów prawa budowlanego.
  3. Doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych i remontowych.
  4. Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce.
  5. Umiejętność pracy w zespole i zarządzania procesami.
  6. Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office.
  7. Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
  8. Znajomość prowadzenia książek obiektów budowlanych, wprowadzania wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów CRO.
  9. Umiejętność przygotowywania SWZ ( specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu

Wymagane dokumenty:

  • CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu

Kandydatom oferujemy:

  • pracę na stanowisku Starszego specjalisty – Koordynatora ds. infrastruktury w oddziale Instytutu w Piasecznie,
  • pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 02 września 2022 r.

APLIKUJ

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

data publikacji: 18.08.2022

Sygnatura wpisu:
Wprowadził:
Data publikacji: 18 sierpnia 2022, 10:24
Ostatnio zmodyfikowany 18 sierpnia 2022, 10:24
Zmodyfikowany przez:
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset