SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko
Starszy specjalista – Koordynator ds. infrastruktury
nr naboru N/22/56
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Piaseczno
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji i realizacja zadań związanych z obsługą infrastruktury pomieszczeń i budynków Instytutu w Piasecznie oraz współpraca z jednostkami zewnętrznymi w tym zakresie, w tym również w ramach prowadzonych inwestycji budowlanych , remontów, oraz napraw i przeglądów instalacji i urządzeń,
- Sporządzanie okresowych raportów, sprawozdań i planów,
- Prowadzenie rozliczania czynników energetycznych (min. zużycia energii, wody, ścieków, gazów, c.o. itp.), oraz rozliczania innych kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury ( min. koszty ochrony, sprzątania, telefonów itp.) i współpraca z dostawcami mediów energetycznych,
- Prowadzenie zapisów związanych z książkami obiektów budowlanych oraz nadzór nad dokumentacją z tym związaną,
- Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie działalności Działu w tym min. rozliczanie czasu pracy, wystawianie wniosków zakupowych i usługowych itp.,
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego,
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie działalności Działu,
- Obsługa platformy „help desk” w zakresie wprowadzania wpisów o awariach i serwisach oraz monitorowanie postępu wykonywania prac i ich rozliczania,
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami,
- Przygotowywanie SWZ ( specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury
- Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z prowadzonymi inwestycjami,
- Udział w Komisjach Instytutu w zakresie działalności Działu
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzenia nadzoru nad instalacjami i urządzeniami (min. UDT, CRO, PSP, PINB, itp.)
- Nadzór nad pracownikami Działu Infrastruktury zatrudnionymi w Instytucie przy ul. Okulickiego 5E w Piasecznie, w zakresie min. przydzielania prac, rozliczania, planowania,
- Opracowywanie planów przeglądów infrastruktury i koordynacja nad ich wykonywaniem.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe i roczne doświadczenie zawodowe.
- Znajomość przepisów prawa budowlanego.
- Doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych i remontowych.
- Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce.
- Umiejętność pracy w zespole i zarządzania procesami.
- Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office.
- Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
- Znajomość prowadzenia książek obiektów budowlanych, wprowadzania wpisów do Centralnego Rejestru Operatorów CRO.
- Umiejętność przygotowywania SWZ ( specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu
Kandydatom oferujemy:
- pracę na stanowisku Starszego specjalisty – Koordynatora ds. infrastruktury w oddziale Instytutu w Piasecznie,
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 02 września 2022 r.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 18.08.2022