SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko
Młodszy specjalista ds. infrastruktury
nr naboru N/22/67
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury.
- Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi.
- Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów, konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją.
- Prowadzenie rozliczeń czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury.
- Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii.
- Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu Infrastruktury.
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji technicznej.
- Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów i inwestycji.
- Prowadzenie dokumentacji przeglądów, napraw i konserwacji infrastruktury technicznej budynków.
- Koordynacja i prowadzenie inwestycji budowlanych w zakresie administracyjnym.
- Prowadzenie Książek Obiektów budowlanych ( KOB) wraz z dokonywaniem wpisów.
- Prowadzenie rozliczeń podatków od nieruchomości oraz sporządzanie stosownej w tym zakresie dokumentacji.
- Bieżący kontakt z urzędami i zewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie działalności działu.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie albo wykształcenie średnie branżowe
- Znajomość przepisów prawa budowlanego.
- Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce.
- Umiejętność pracy w zespole, zarządzania procesami i pracą podwykonawców.
- Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office.
- Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu
Kandydatom oferujemy:
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 12 października 2022 r.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 27.09.2022