Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

nr naboru N/22/80

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko
Specjalista w Dziale Infrastruktura
nr naboru N/22/80

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: cały etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
ul. Wólczyńska 133, Warszawa

Zakres obowiązków:

  1. Realizacja spraw związanych  z  obsługą  nieruchomości, oraz  prowadzenie stosownej w tym zakresie dokumentacji,
  2. Uczestniczenie w Komisjach Instytutu (przetargowej, odbiorów technicznych, itp.),
  3. Sporządzanie wniosków zakupowych   na  materiały  i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu,
  4. Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem  Infrastruktury (m.in. zużycia energii, wod y, ścieków, gazów, o. itp.),
  5. Administrowanie  systemem   do   obsługi   zgłoszeń   i awarii “help desk” w zakresie wprowadzania wpisów oraz monitorowania postępu wykonywania prac,
  6. Przygotowywanie OPZ (opisu przedmiotu zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury,
  7. Ścisła współpraca z najemcami, firmami zewnętrznymi, urzędami i komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie działalności Działu Infrastruktury,
  8. Sporządzanie okresowych planów, raportów, sprawozdań,
  9. Prowadzenie zapisów związanych  z książkami obiektów budowlanych (KOB),
  10. Opracowywanie planów    przeglądów,   napraw, remontów i konserwacji oraz prowadzenie nadzoru nad ich realizacją i dokumentacją,
  11. Prowadzenie dokumentacji i koordynacja prac związanych  z inwestycjami budowlanymi i remontami,
  12. Obsługa i wprowadzanie wpisów do systemu CRO (Centralny Rejestr Operatorów),
  13. Prowadzenie archiwizacji  dokumentacji  Działu,
  14. Prowadzenie spraw związanych z  najemcami.

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe  i 2-letnie doświadczenie zawodowe.
  2. Znajomość przepisów prawa budowlanego.
  3. Doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych i remontowych.
  4. Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce.
  5. Umiejętność pracy w zespole, zarządzania procesami i pracą podwykonawców.
  6. Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office.
  7. Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.

Wymagane dokumenty:

  • CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu

Kandydatom oferujemy:

  • pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 19 grudnia 2022 r.

APLIKUJ

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

data publikacji: 05.12.2022

Sygnatura wpisu:
Wprowadził:
Data publikacji: 5 grudnia 2022, 14:17
Ostatnio zmodyfikowany 5 grudnia 2022, 14:17
Zmodyfikowany przez:
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset