SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje
Kandydata na stanowisko
Specjalista ds. obsługi archiwum
nr naboru N/23/26
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 100%
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za prowadzenie archiwum Instytutu
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum lub archiwum zewnętrznego
- Przejmowanie uporządkowanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, oraz jej przechowywanie, zabezpieczanie i ewidencjonowanie
- Udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej osobom upoważnionym
- Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu
- Współpraca z Archiwami Państwowymi w zakresie wdrażania właściwych procedur/regulacji wewnętrznych dla prawidłowego prowadzenia archiwum
- Archiwizacja dokumentacji Działu Organizacja
- Zapewnienie wsparcia w zakresie prawidłowego prowadzenia i obiegu dokumentów oraz informacji w Instytucie – zgodnie z obowiązującymi procedurami i procesami oraz wewnętrznymi aktami normatywnymi
- Realizacja pieczęci służbowych i prowadzenie w tym zakresie stosownego rejestru
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe, albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe
- Posiadanie uprawnień archiwisty
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- Odpowiedzialność, inicjatywa i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- Samodzielność i kreatywność
Mile widziana:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Kandydatom oferujemy:
- Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
- Pracę w przyjaznej atmosferze
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 14 kwietnia 2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
data publikacji: 31.03.2023