Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru N/23/26

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje

Kandydata na stanowisko

Specjalista ds. obsługi archiwum

nr naboru N/23/26

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 100%
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za prowadzenie archiwum Instytutu
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum lub archiwum zewnętrznego
  • Przejmowanie uporządkowanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, oraz jej przechowywanie, zabezpieczanie i ewidencjonowanie
  • Udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej osobom upoważnionym
  • Inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu
  • Współpraca z Archiwami Państwowymi w zakresie wdrażania właściwych procedur/regulacji wewnętrznych dla prawidłowego prowadzenia archiwum
  • Archiwizacja dokumentacji Działu Organizacja
  • Zapewnienie wsparcia w zakresie prawidłowego prowadzenia i obiegu dokumentów oraz informacji w Instytucie – zgodnie z obowiązującymi procedurami i procesami oraz wewnętrznymi aktami normatywnymi
  • Realizacja pieczęci służbowych i prowadzenie w tym zakresie stosownego rejestru

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe, albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe
  • Posiadanie uprawnień archiwisty
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  • Odpowiedzialność, inicjatywa i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
  • Samodzielność i kreatywność

Mile widziana:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Kandydatom oferujemy:

  • Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 14 kwietnia 2023 r.

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

data publikacji: 31.03.2023

Sygnatura wpisu:
Wprowadził: Tatiana Borys
Data publikacji: 31 marca 2023, 17:32
Ostatnio zmodyfikowany 31 marca 2023, 17:36
Zmodyfikowany przez: Tatiana Borys
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset