Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru N/23/37

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje

Kandydata na stanowisko

Specjalista ds. księgowości

nr naboru N/23/37

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz –Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki Oddział PREDOM; ul. Krakowiaków 53, 02-255 Warszawa

 

Zakres obowiązków:

  • Wystawianie oraz dekretacja i księgowanie faktur dotyczących sprzedaży usług oddziału PREDOM
  • Prowadzenie ewidencji kasowej oraz obsługa kasy gotówkowej oddziału
  • Wprowadzanie oraz dekretacja wyciągów bankowych
  • Dekretowanie i księgowanie sprzedaży wyrobów gotowych
  • Uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic
  • Windykacja należności, współpraca z komórkami wewnętrznymi oraz kancelarią prawną w zakresie egzekucji przeterminowanych należności
  • Potwierdzanie sald należności z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnianie zaistniałych różnic
  • Uzgadnianie oraz ewidencja księgowa kompensat wzajemnych z kontrahentami
  • Obsługa rozliczeniowa najmu powierzchni w oparciu o zawarte umowy
  • Wysyłka oraz uzgodnienia dot. faktur elektronicznych za należności
  • Współpraca z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi firmy, tj. kierownikami komórek, nabywcami usług, kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem, itp. w obszarze przychodów oddziału
  • Przechowywanie oraz archiwizacja dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych
  • Rozliczanie faktur eksportu oraz wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe
  • Znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych
  • Znajomość MS Office (przede wszystkim MS Excel)
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, komunikatywność i zaangażowanie.
  • Mile widziana znajomość obszaru kadrowo/płacowego

Wymagane dokumenty:

  • CV

Kandydatom oferujemy:

  • Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 7 czerwca 2023 r.

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

data publikacji: 24.05.2023

Sygnatura wpisu:
Wprowadził: Tatiana Borys
Data publikacji: 24 maja 2023, 15:12
Ostatnio zmodyfikowany 24 maja 2023, 15:12
Zmodyfikowany przez: Tatiana Borys
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset