SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje
Kandydata na stanowisko
Specjalista ds. infrastruktury
nr naboru N/23/46
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Komórka organizacyjna: Dział Infrastruktury
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki, Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury
- Współpraca z firmami zewnętrznymi, urzędami i komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie działalności Działu Infrastruktury
- Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem instalacji i urządzeń
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji
- Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem napraw, konserwacji i przeglądów
- Prowadzenie Książek Obiektów budowlanych (KOB)
- Prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w zakresie podatków od nieruchomości, oraz stosownych pism i deklaracji
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska
- Prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w związanych z aktualizacją dokumentacji nieruchomości
- Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu (pomieszczeń i parkingów), (min. waloryzacja, dyspozycje, rozliczanie, aneksy , itp.)
- Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości przy ul. Konstruktorskiej
- Prowadzenie spraw w zakresie p.poż
- Administracja systemu do zgłaszania awarii, napraw itp. (tzw. Help Desk)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe
- Znajomość przepisów prawa budowlanego
- Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów, eksploatacji obiektów, przepisów p.poż, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce
- Znajomość prowadzenia Książek Obiektów Budowlanych
- Umiejętność pracy w zespole, zarządzania procesami i pracą podwykonawców
- Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office
- Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem
Wymagane dokumenty:
- CV
Kandydatom oferujemy:
- Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
- Pracę w przyjaznej atmosferze
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 12 sierpnia 2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
data publikacji: 13.07.2023