Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru N/23/46

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje

Kandydata na stanowisko

Specjalista ds. infrastruktury

nr naboru N/23/46

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat

Komórka organizacyjna: Dział Infrastruktury
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki, Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

 

Zakres obowiązków: 

  • Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi, urzędami i komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie działalności Działu Infrastruktury
  • Rozliczanie czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem instalacji i urządzeń
  • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji
  • Prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem napraw, konserwacji i przeglądów
  • Prowadzenie Książek Obiektów budowlanych (KOB)
  • Prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w zakresie podatków od nieruchomości, oraz stosownych pism i deklaracji
  • Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska
  • Prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w związanych z aktualizacją dokumentacji nieruchomości
  • Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu (pomieszczeń i parkingów), (min. waloryzacja, dyspozycje, rozliczanie, aneksy , itp.)
  • Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości przy ul. Konstruktorskiej
  • Prowadzenie spraw w zakresie p.poż
  • Administracja systemu do zgłaszania awarii, napraw itp. (tzw. Help Desk)

Wymagania: 

  • Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego
  • Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów, eksploatacji obiektów, przepisów p.poż, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce
  • Znajomość prowadzenia Książek Obiektów Budowlanych
  • Umiejętność pracy w zespole, zarządzania procesami i pracą podwykonawców
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem                                   

 

Wymagane dokumenty:

  • CV

Kandydatom oferujemy: 

  • Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 12 sierpnia 2023 r.

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

data publikacji: 13.07.2023

Sygnatura wpisu:
Wprowadził:
Data publikacji: 13 lipca 2023, 09:50
Ostatnio zmodyfikowany 13 lipca 2023, 09:50
Zmodyfikowany przez:
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset