Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru: N/22/10

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI poszukuje Kandydata na stanowisko MŁODSZY SPECJALISTA ds. obsługi kancelaryjnej w Dziale ORGANIZACJA
nr naboru N/22/10

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy:  1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Dział Organizacja
Aleja Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą Kancelarii Instytutu (w Dziale Organizacja) zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym w szczególności:
  • przygotowanie i obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, listów, paczek pocztowych;
  • nadzór nad obiegiem dokumentów;
  • ewidencja korespondencji w systemie;
  • rozdzielanie korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;
  • gromadzenie, przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów, odpowiednia ich klasyfikacja i opis (m.in. ewidencja/dekretowanie faktur w systemie).
  • współpraca w prowadzeniu archiwum dokumentacji Instytutu zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i archiwalną;
  • prowadzenie wymaganej przepisami prawa ewidencji obrotu towarami podwójnego zastosowania o znaczeniu strategicznym;
  • realizacja pieczęci służbowych;
  • ewidencjonowanie podróży służbowych pracowników Instytutu;
  • organizowanie usług i zakupów na potrzeby Działu Organizacja;
  • zastępowanie w trakcie nieobecności pracownika Sekretariatu Dyrektora (w Dziale Organizacja);
  • wykonywane innych bieżących prac dla potrzeb Działu Organizacja;
  • inicjowanie, opiniowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających wzrost efektywności działania komórki organizacyjnej.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie albo wykształcenie średnie branżowe;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • samodzielność i kreatywność;
  • umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole;

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w kancelarii i/lub archiwum;
  • ukończony kurs kancelaryjno–archiwalny;
  • wykształcenie wyższe.

Wymagane dokumenty:

CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu

Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie na stanowisku młodszego specjalisty
  • pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link
do dnia 8 marca 2022r.

APLIKUJ

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

data publikacji:  23 luty 2022 r.

Sygnatura wpisu:
Wprowadził: IMiF
Data publikacji: 28 kwietnia 2022, 11:57
Ostatnio zmodyfikowany 28 kwietnia 2022, 11:57
Zmodyfikowany przez: IMiF
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset