Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru N/23/05

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje

Kandydata na stanowisko

Młodszy Specjalista ds. infrastruktury
nr naboru N/23/05

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury.
  • Współpraca z Komórkami organizacyjnymi Instytutu oraz firmami zewnętrznymi.
  • Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów, konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją.
  • Prowadzenie rozliczeń czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury.
  • Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii.
  • Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu Infrastruktury.
  • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji technicznej.
  • Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów , usług i inwestycji.
  • Prowadzenie dokumentacji przeglądów, napraw i konserwacji infrastruktury technicznej budynków.
  • Koordynacja i prowadzenie inwestycji budowlanych w zakresie administracyjnym.
  • Prowadzenie spraw związanych z usługami zewnętrznymi (w tym min. ochrona, sprzątanie, dostawy czynników energetycznych, itp.)
  • Bieżący kontakt z urzędami i zewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie działalności działu.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wykształcenie średnie branżowe. Preferowane wykształcenie wyższe lub 2-letnie doświadczenie zawodowe.
  • Znajomość przepisów prawa budowlanego.
  • Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce.
  • Umiejętność pracy w zespole, zarządzania procesami i pracą podwykonawców.
  • Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office.
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.

Kandydatom oferujemy:

  • Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
  • Pracę w przyjaznej atmosferze

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 12 lutego 2023 r.

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

data publikacji: 17.01.2023

Sygnatura wpisu:
Wprowadził: Tatiana Borys
Data publikacji: 17 stycznia 2023, 11:19
Ostatnio zmodyfikowany 17 stycznia 2023, 11:19
Zmodyfikowany przez: Tatiana Borys
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset