SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje
Kandydata na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. infrastruktury
nr naboru N/23/05
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw administracyjnych Działu Infrastruktury.
- Współpraca z Komórkami organizacyjnymi Instytutu oraz firmami zewnętrznymi.
- Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów, konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją.
- Prowadzenie rozliczeń czynników energetycznych i kosztów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury.
- Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii.
- Sporządzanie wniosków zakupowych na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Działu Infrastruktury.
- Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji technicznej.
- Przygotowywanie SWZ (specyfikacji warunków zamówienia) w zakresie działalności Działu Infrastruktury dla planowanych zakupów , usług i inwestycji.
- Prowadzenie dokumentacji przeglądów, napraw i konserwacji infrastruktury technicznej budynków.
- Koordynacja i prowadzenie inwestycji budowlanych w zakresie administracyjnym.
- Prowadzenie spraw związanych z usługami zewnętrznymi (w tym min. ochrona, sprzątanie, dostawy czynników energetycznych, itp.)
- Bieżący kontakt z urzędami i zewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie działalności działu.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wykształcenie średnie branżowe. Preferowane wykształcenie wyższe lub 2-letnie doświadczenie zawodowe.
- Znajomość przepisów prawa budowlanego.
- Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce.
- Umiejętność pracy w zespole, zarządzania procesami i pracą podwykonawców.
- Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office.
- Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
Kandydatom oferujemy:
- Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
- Pracę w przyjaznej atmosferze
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 12 lutego 2023 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
data publikacji: 17.01.2023