SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje
Kandydata na stanowisko
Specjalista ds. IT – Helpdesk
nr naboru N/24/28
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 100% etatu
Miejsce pracy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki, Ul. Wólczyńska 133
Zakres obowiązków:
- Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego, obsługa wewnętrznego systemu zgłoszeń (helpdesk), zgodnie z przyjętymi standardami
- Instalacja, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery)
- Zarządzanie urządzeniami sieciowymi, konfiguracja przełączników, vlanów, trunk, 802.1x.
- Instalowanie oprogramowania używanego w Instytucie na komputerach pracowników,
- Instalowanie i re-instalowanie systemów operacyjnych (Windows 8, Windows 10, Windows 11) oraz konfigurowanie sterowników
- Analizowanie, diagnozowanie problemów w zakresie sieci LAN
- Wspieranie pracowników podczas realizacji organizowanych konferencji i spotkań on-line
- Regularne dbanie o bezpieczeństwo systemów IT
- Dokumentowanie prac i przygotowywanie instrukcji oraz procedur dla użytkowników
- Zapewnienie bezpieczeństwa, dostępności i wydajności sieci
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe.
- Preferowani absolwenci kierunków technicznych: informatyka elektronika, telekomunikacja, posiadający min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny UNIX i Windows
- Umiejętność zarządzania urządzeniami firewall
- Znajomość MS Office w zakresie instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów
- Znajomość technologii TCP/IP oraz usług sieciowych
- Znajomość tematyki bezpieczeństwa stacji roboczych
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji
- Samodzielność w wykonywaniu zadań
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- Gotowość do pracy w dwóch lokalizacjach w Warszawie: ul. Wólczyńska 133 oraz ul. Krakowiaków 53 (PREDOM)
Kandydatom oferujemy:
- Pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów badawczo-rozwojowych
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną, pakiet sportowy oraz ubezpieczenie na życie
- Pracę w przyjaznej atmosferze
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 26 maja 2024 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
data publikacji: 26.04.2024 r.