Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru N/24/47

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje

Kandydata na stanowisko

Specjalista ds. administracji handlowej (K/M)

nr naboru N/24/47

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: pełny etat
Miejsce pracy: Warszawa
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki, Al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Koordynacja działań związanych z obsługą administracyjną działu komercjalizacji i sprzedaży
  • Przygotowywanie dokumentów handlowych oraz administracyjnych
  • Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa przesyłek kurierskich
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów handlowych oraz ich archiwizowanie
  • Wsparcie działu w zakresie przygotowania i realizacji umów, kontraktów i zamówień
  • Wsparcie działu w projektach przetargowych
  • Przygotowywanie prezentacji, ofert, cenników oraz innych dokumentów niezbędnych przy procesie sprzedaży
  • Obsługa systemów informatycznych związanych ze sprzedażą i administracją (w tym praca z CRM)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe albo wykształcenie średnie / średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe.
  • Preferowani kandydaci posiadający min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office (szczególnie Excela)
  • Dobra organizacja pracy własnej i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość podstawowych zagadnień handlowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Otwartość na zmiany i nowe zadania, elastyczność, samodzielność w działaniu.

Oferujemy:

  • Pracę w organizacji realizującej innowacyjne, krajowe i zagraniczne, prestiżowe projekty badawczo-rozwojowe
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Kulturę wspierającą różnorodność i rozwój
  • Udział w konferencjach krajowych i zagranicznych
  • Programy zatrudniania finalistów olimpiad przedmiotowych
  • Możliwość realizowania praktyk szkolnych i studenckich
  • Dostęp do wydawnictw naukowych
  • Elastyczne godziny pracy

Benefity:

  • Pakiety medyczne
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Karta sportowa
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Dodatkowe świadczenia socjalne
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Świadczenie świąteczne
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe dni wolne
  • Inicjatywy dobroczynne

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 25 sierpnia 2024 r.

APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

data publikacji: 26.07.2024

Sygnatura wpisu:
Wprowadził: Tatiana Borys
Data publikacji: 26 lipca 2024, 13:45
Ostatnio zmodyfikowany 26 lipca 2024, 13:45
Zmodyfikowany przez: Tatiana Borys
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset