Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru: N/N1/106/2021

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko SPECJALISTA ds. KSIĘGOWOŚCI ŚRODKÓW TRWAŁYCH
nr naboru N/N1/106/2021

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy:  1
Wymiar etatu: 100%
Miejsce pracy:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Warszawa, Aleja Lotników 32/46

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie w programie komputerowym ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • kontrola obiegu dokumentów środków trwałych;
  • zapewnianie bieżącej i sprawnej obsługi finansowo-księgowej dot. środków trwałych;
  • wystawianie dokumentów OT,LT itp.;
  • uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji,
  • uzgadnianie okresowo sald dot. środków trwałych;
  • prowadzenie spraw związanych z likwidacją, sprzedażą oraz zakupem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych ( środki trwałe i WNiP), ewidencja, przegląd i bieżąca weryfikacja środków trwałych przeznaczonych do likwidacji, sprzedaży;
  • przygotowanie raportów z zakresu środków trwałych na bieżące potrzeby GUS, banków i innych instytucji;
  • dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych oraz wprowadzanie do systemu księgowego dokumentów księgowych-gotówkowych i bezgotówkowych oraz wykonywanie czynności finansowych z wykorzystaniem Bankowości Elektronicznej;
  • potwierdzanie i weryfikacja sald kont;
  • inne prace zlecone przez przełożonego.

Wymagania:

  • wykształcenie: średnie /wyższe ekonomiczne , specjalność: księgowość i finanse;
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata gospodarka składnikami majątkowymi lub równoważnymi;
  • znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o Ordynacji Podatkowej;
  • znajomość Klasyfikacji Środków Trwałych;
  • znajomość przepisów związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi i ich ewidencji;
  • dokładność i skrupulatność.

Wymagane dokumenty:

  • CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnianie wymagań i zdolność do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu.

Kandydatom oferujemy:

  • pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 10 grudnia 2021r.
APLIKUJ

Do dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

Do dokumentów prosimy dołączyć podpisaną Klau­zulę infor­ma­cyjną dla osoby ubie­ga­ją­cej się o zatrud­nie­nie w Ł-IMiF oraz zgoda na prze­twa­rza­nie danych oso­bo­wych.

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

data publikacji: 25 listopada 2021r.

Sygnatura wpisu:
Wprowadził: IMiF
Data publikacji: 28 kwietnia 2022, 11:46
Ostatnio zmodyfikowany 28 kwietnia 2022, 11:46
Zmodyfikowany przez: IMiF
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset