Przejdź do zawartości
Łukasiewicz – IMiF
  • Strona Główna Instytutu
  • BIP
    • Informacje Ogólne
    • Statut Instytutu
    • Regulamin Organizacyjny
    • Kierownictwo Instytutu
    • Rada Instytutu
    • Oferty pracy
    • Wyniki Naborów
    • Zamówienia publiczne
    • Struktura organizacyjna Instytutu
    • Komunikaty i Ogłoszenia
    • Ochrona Danych Osobowych
    • Ważne Informacje
    • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
    • Redakcja BIP
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF
Łukasiewicz – IMiF

Nr naboru: N/N1/87/2021

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI poszukuje Kandydata na stanowisko: SPECJALISTY ds. obsługi kancelaryjnej nr naboru
N/N1/87/2021

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Liczba wolnych stanowisk pracy:  2

Wymiar etatu: 100%

Miejsce pracy:

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,

Aleja Lotników 32/46, 02-668 Warszawa

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą Kancelarii Instytutu (w Dziale Organizacja) zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, w tym w szczególności:

– przygotowanie i obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, w tym przesyłek kurierskich, listów, paczek pocztowych;

– nadzór nad obiegiem dokumentów;

– ewidencja korespondencji w systemie;

– rozdzielanie korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;

– gromadzenie, przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów, odpowiednia ich klasyfikacja i opis (m.in. ewidencja/dekretowanie faktur w systemie).

– współpraca w prowadzeniu archiwum dokumentacji Instytutu zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną i archiwalną, a w szczególności:

– współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum;

– przejmowanie uporządkowanych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu;

– przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;

– udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej osobom upoważnionym;

– inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej, udział w komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu;

-archiwizacja dokumentacji Działu Organizacja;

  • prowadzenie wymaganej przepisami prawa ewidencji obrotu towarami podwójnego zastosowania o znaczeniu strategicznym;

– realizacja pieczęci służbowych;

– organizowanie usług i zakupów na potrzeby Działu Organizacja;

– zastępowanie w trakcie nieobecności pracownika Sekretariatu Dyrektora (w Dziale Organizacja);

– wykonywane innych bieżących prac dla potrzeb Działu Organizacja;

– inicjowanie, opiniowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających wzrost efektywności działania komórki organizacyjnej.

Wymagania:

  • wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenia średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • ukończony kurs kancelaryjno–archiwalny pierwszego stopnia;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • samodzielność i kreatywność;
  • umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole;

mile widziane

  • doświadczenie w pracy w kancelarii i/lub archiwum;
  • wykształcenie wyższe.

Wymagane dokumenty:

  • CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnianie wymagań i zdolność do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu o naborze,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienie, kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze.

Kandydatom oferujemy:

  • pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej na adres mailowy praca@imif.lukasiewicz.gov.pl  w tytule wpisując numer naboru N/N1/87/2021 do dnia 28.09.2021 r. do godziny 15:00.
APLIKUJ

Do dokumentów prosimy dołączyć podpisaną Klau­zulę infor­ma­cyjną dla osoby ubie­ga­ją­cej się o zatrud­nie­nie w Ł-IMiF oraz zgoda na prze­twa­rza­nie danych oso­bo­wych.

Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

data publikacji: 13 września 2021r.

Sygnatura wpisu:
Wprowadził: IMiF
Data publikacji: 28 kwietnia 2022, 11:37
Ostatnio zmodyfikowany 28 kwietnia 2022, 11:37
Zmodyfikowany przez: IMiF
Link do poprzedniej wersji:

al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa
NIP: 5213910680
KRS: 0000865821
REGON: 387374918
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
Nr. rejestrowy BDO 000505091

Biuletyn informacji publicznejLogo BIP

Ważne informacje
Polityka Prywatności + RODO
Zamówienia publiczne

(C) Copyright Łukasiewicz - IMIF 2025

FacebookYouTubeLinkedInXX
Page load link
Dołącz do naszego newslettera

 

Strona imif.lukasiewicz.gov.pl wykorzystuje pliki cookie w celach statystycznych, społecznych, funkcjonalnych. Korzystanie z niej oznacza zgodę na ich odczyt lub zapis. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia tych plików za pomocą przeglądarki. Zgoda
Skip to content
Open toolbar Narzędzia dostępności

Narzędzia dostępności

  • Powiększ tekstPowiększ tekst
  • Pomniejsz tekstPomniejsz tekst
  • Skala szarościSkala szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Podkreśl linkiPodkreśl linki
  • Reset Reset