SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko Główny specjalista ds. Content Marketingu
nr naboru N/N2/64/2021
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 100%
Miejsce pracy:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki
Warszawa, Aleja Lotników 32/46
Twórz i realizuj strategię content marketingową, wykorzystuj umiejętności redaktorskie i edytorskie do tworzenia skutecznych treści, realnie wpływaj na sprzedaż oraz realizację celów biznesowych organizacji B2B i B2C w obszarze mikroelektroniki i fotoniki.
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie profili firmowych w social mediach (LinkedIn, Twitter, Facebook) w oparciu o buyer persony i tone of voice, w tym kreowanie treści, działania optymalizacyjne i moderacyjne społeczności (Community Management)
- Udzielanie wsparcia ambasadorom marki w pisaniu tekstów na ich profile osobiste na LinkedIn, z uwzględnieniem działań Employer Branding
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z content marketingu i komunikacji
- Przygotowywanie strategii CM i dbałość o spójność wizualną i brandingową komunikacji online i offline
- Budowa kalendarza publikacji, w tym wspierających kluczowe działania komercjalizacyjne dla kanałów B2B i B2C
- Pozyskiwanie i redagowanie danych branżowych w kanałach digitalowych oraz z monitoring mediów
- Pozyskiwanie i redagowanie treści tworzonych przez pracowników merytorycznych
- Przygotowywanie sprofilowanych i wartościowych treści dla mediów, strony internetowej, mediów społecznościowych oraz newsletterów (artykuły, podcasty, wywiady, prezentacje)
- Testowanie i wdrażanie nowych narzędzi content marketingowych, zwiększających liczbę leadów
- Redagowanie i optymalizacja strony internetowej w celu zwiększania konwersji, zgodnie z SEO/SEM
- Redagowanie i bieżące administrowanie intranetem
- Monitorowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań i publikacji wizerunkowych
- Współorganizacja eventów (stacjonarnych i online), w tym webinarów
Nasze wymagania
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w obszarze komunikacji i PR
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki dziennikarstwo, polonistyka, public relations i/lub wykształcenie techniczne
- Doskonałe umiejętności webwritingowe i komunikacyjne (w mowie i piśmie)
- Znajomość język angielski w stopniu C1 (będzie niezbędny do tworzenia treści na potrzeby naszej komunikacji w Social Mediach i stronie internetowej)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics, SEO (Planer Słów Kluczowych)
- Znajomość programów graficznych (Canva, Gimp, inne) i Power Point
- Znajomość Sharepoint, WordPress w zakresie umożliwiającym administrowanie treścią
- Znajomość programów do wysyłki newsletterów (np. Freshmail)
- Doskonała znajomość platformy LinkedIn, Twitter i Facebook
- Wychwytywanie trendów na social media
- Znajomość SEM/SEO
- Umiejętności analityczne – logiczne myślenie i analiza danych
- Asertywność i zdolności negocjacyjne
Mile widziane
- Znajomość mediów branżowych i doświadczenie redaktorskie w branży IT, elektroniki, fotoniki lub innych dziedzin technicznych
- Doświadczenie w agencji PR (w mediach społecznościowych, e-mail marketingu, marketing automation i video marketingu)
- Zainteresowanie nowymi trendami w branży CM, SEO oraz e-commerce
Co oferujemy
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego;
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 31 lipca 2021r.
APLIKUJ
Do dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
Do dokumentów prosimy dołączyć podpisaną Klauzulę informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Ł-IMiF oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 16 lipca 2021r.