SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI i FOTONIKI
poszukuje Kandydata na stanowisko Specjalista ds. infrastruktury w pionie wsparcia
nr naboru N/N2/75/2021
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki (Łukasiewicz-IMiF) prowadzi prace badawczo-rozwojowe w obszarze zaawansowanych technologii mikroelektronicznych i fotonicznych. Posiada unikalne laboratoria technologiczne oraz kapitał intelektualny, które umożliwiają podejmowanie prac naukowych i projektów na rzecz podnoszenia innowacyjności polskich przedsiębiorstw tworząc jednocześnie bazy wiedzy high-tech w zakresie wytwarzania innowacyjnych materiałów oraz technologii i konstrukcji przyrządów mikroelektroniki i fotoniki, technologii azotku galu oraz technologii LTCC i elektroniki drukowanej oraz czujników medycznych, środowiskowych. Łukasiewicz–IMiF corocznie realizuje kilkadziesiąt projektów finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, których rezultaty mają zwiększyć innowacyjność polskiej gospodarki.
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Liczba wolnych stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 100%
Miejsce pracy:
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki,
Dział Infrastruktury (F4)
Al. Lotników 32/46, 01-918 Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw administracyjnych działu infrastruktury w jednej z lokalizacji Instytutu
- Współpraca z Zarządcą nieruchomości i firmami zewnętrznymi w ramach prac związanych z infrastrukturą budynków, w tym w ramach prowadzonych inwestycji, remontów i przeglądów urządzeń technologicznych
- Opracowywanie planów przeglądów, napraw, remontów i konserwacji i prowadzenie nadzoru nad ich realizacją oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
- Uczestniczenie w Komisjach instytutu (przetargowej, odbiorów technicznych, itp.)
- Rozliczanie czynników energetycznych
- Prowadzenie Książek obiektów budowlanych
- Sporządzanie dokumentacji przetargowej w zakresie technicznym inwestycji
- Administrowanie systemem do obsługi zgłoszeń i awarii
- Sporządzanie wniosków na materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu
- Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej budynków
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, wykształcenie średnie i 2-letnie doświadczenie zawodowe albo wykształcenie średnie branżowe i 2-letnie doświadczenie zawodowe
- Znajomość przepisów prawa budowlanego
- Doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych i remontowych
- Dobra znajomość obowiązujących przepisów w zakresie administracji, remontów i eksploatacji obiektów, prowadzenia dokumentacji z tym związanej oraz umiejętność samodzielnego stosowania ich w praktyce
- Umiejętność pracy w zespole i zarządzania procesami i pracą podwykonawców
- Praktyczna znajomość obsługi komputera: Windows, MS Office
- Samodzielność w działaniu i umiejętność efektywnego zarządzania czasem
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające szczegółowy opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego potwierdzające spełnienie wymagań i zdolności do wykonywania obowiązków wskazanych w niniejszym ogłoszeniu
Kandydatom oferujemy:
- pracę w organizacji badawczej nastawionej na realizację innowacyjnych, prestiżowych projektów B+R,
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty na opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie,
- pracę w przyjaznej atmosferze.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne prosimy kierować w formie elektronicznej poprzez poniższy link do dnia 9 września 2021r.
APLIKUJ
Do dokumentów prosimy dołączyć podpisaną Klauzulę informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Ł-IMiF oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
data publikacji: 26 sierpnia 2021r.